Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu pro event Hip Hop Kemp
Škrlant, Jan ; Kejklíčková, Petra (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix konkrétního festivalu společnosti Festivalpark. První část práce obsahuje vysvětlení teoretických poznatků, které souvisejí s danou problematikou. Druhá část práce je zaměřena na aplikaci těchto poznatků a provedení analýzy stávajícího komunikačního mixu. Na základě zjištěných údajů jsou v poslední části práce sestaveny vlastní návrhy na zlepšení marketingové komunikace pro další ročníky eventu.
Využití alternativních distribučních kanálů v moderním retailovém bankovnictví
Janečková, Petra ; Vytopilová, Renata (oponent) ; Zeman, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o akvizici klientů mBank prostřednictvím alternativních distribučních kanálů a jejich následné analýze. Náplní práce bude příprava a realizace marketingových kroků za účelem rozšíření portfolia klientů s podnikatelskými účty. V poslední části práce se budu zabývat navržením systému řízení vztahů se zákazníky, pomocí kterého by mohlo docházet k prohlubování zákaznických vztahů.
Návrh komunikačního mixu pro event Hip Hop Kemp
Škrlant, Jan ; Kejklíčková, Petra (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix konkrétního festivalu společnosti Festivalpark. První část práce obsahuje vysvětlení teoretických poznatků, které souvisejí s danou problematikou. Druhá část práce je zaměřena na aplikaci těchto poznatků a provedení analýzy stávajícího komunikačního mixu. Na základě zjištěných údajů jsou v poslední části práce sestaveny vlastní návrhy na zlepšení marketingové komunikace pro další ročníky eventu.
Využití alternativních distribučních kanálů v moderním retailovém bankovnictví
Janečková, Petra ; Vytopilová, Renata (oponent) ; Zeman, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o akvizici klientů mBank prostřednictvím alternativních distribučních kanálů a jejich následné analýze. Náplní práce bude příprava a realizace marketingových kroků za účelem rozšíření portfolia klientů s podnikatelskými účty. V poslední části práce se budu zabývat navržením systému řízení vztahů se zákazníky, pomocí kterého by mohlo docházet k prohlubování zákaznických vztahů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.